TV Guide

Iz Wikipedije, slobodne enciklopedije
Idi na navigaciju Idi na pretragu
TV Guide
TV Guide Logo.png
Tip televizijski vodič
Format tjednik
Osnivanje 3. april 1953.
Jezik engleski
Država SAD
Tiraž 2,4 miliona
Službeni website http://www.tvguide.com

TV Guide je ime dva sjevernoamerička sedmična magazina o TV programu, jedan u SAD-u, a drugi u Kanadi. Iako ova dva magazina dijele isti ime i logo, posjeduju ih različite kompanije, a i sadržaj ova dva magazina nije isti.

Glavni dio magazina je sedmični raspored TV programa. U magazinu se, također, nalaze vijesti o televizijskim dešavanjima, razgovori sa poznatim osobama, itd.

Sjedinjene Američke Države[uredi - уреди | uredi izvor]

Nacionalni TV Guide je prvi put objavljen 3. aprila 1953. godine. Na njegovim prvim koricama nalazile su se fotografije Lucille Ball i novorođenog sina Desi Arnaz, koji se zove Desi Arnaz, mlađi

TV Guide je u vlasništvu Gemstara, a kojeg posjeduje komplanija News Corporation.

Kanada[uredi - уреди | uredi izvor]

Mnogo godina, kanadsko izdanje magazina TV Guide dijelilo je identičan sadržaj sa američkom verzijom. Počevši u kasnim 70-tim, kandska verzija magazina totalno se odvojila, te danas objavljuje različite priče , najčešće sa fokusom na kanadska dešavanja. Magazin, koji koristi samo isti logo kao američka verzija, objavljuje Transcontinental Media. 2004. godine, magazin je promijenio format veličine, od standardne veličine za magazin u veći format (sličan formatu stripa).

Povezano[uredi - уреди | uredi izvor]

Vanjski linkovi[uredi - уреди | uredi izvor]