Haaretz

Izvor: Wikipedia
Idi na navigaciju Idi na pretragu
Haaretz
Haaretz logo.svg
logo novina
Tipdnevne novine
FormatBerliner
VlasnikSchocken Family (60%)
M. DuMont Schauberg (20%)
Leonid Nevzlin (20%)
IzdavačAmos Schocken
UrednikAluf Benn[1]
Osnivanje1918.
SjedišteTel Aviv,  Izrael
Tiraž72.000
100.000 (vikend)[2]
Službeni websitehaaretz.co.il

Haaretz (hebrejski: הארץ, doslovno "Zemlja [Izrael]", izvorno Ḥadashot Ha'aretzhebrejski: חדשות הארץ, IPA: [χadaˈʃot haˈʔaʁets] – "Vijesti zemlje [Izraela]"[3]) su najstarije izraelske dnevne novine. Osnovane su 1918. te se danas izdaju i na hebrejskom i engleskom, u Berliner formatu. Englesko izdanje se prodaje i objavljuje zajedno uz International New York Times. Obje jezične varijante se mogu naći na internetu. U SAD-u, izlazi kao tjedne novine, jer spaja članke izdanja petkom sa onima ostatkom tjedna. Smatra se nezavisnim činjeničnim novinama, a neki ga uspoređuju sa izraelskim pandanom američkog The New York Timesa. Zauzima čvrsto liberalnu poziciju na mjesnim i međunarodnim odnosima. Zbog toga, pojedini desničari su optuživali Haaretz da čak širi "anti-izraelsku pristranost".[4]

Izvori[uredi | uredi kod]

  1. „Aluf Benn named new editor-in-chief of Haaretz”. Haaretz. 1.8. 2011. 
  2. „Dov Alfon named as new Haaretz editor-in-chief”. Haaretz. 12 February 2008. Pristupljeno 10 February 2013. 
  3. „Israel”. Press Reference. 
  4. Levin, Andrea (6.8. 2001). Ha'aretz Fuels Anti-Israel Bias”. Committee for Accuracy in Middle East Reporting in America. 

Eksterni linkovi[uredi | uredi kod]