Washington Star

Izvor: Wikipedia

The Washington Star, ranije poznat kao Washington Star-News and i Evening Star, bile su dnevne popodnevne novine koje su se izdavale u Washingtonu između 1852. i 1981. Bile su poznate kao gradski novinski autoritet

Novine je pod naslovom The Daily Evening Star pokrenuo kapetan Joseph Borrows Tate. Sljedeće godine ga je otkupio teksaški prospektor i novinski poduzetnik William Douglas Wallach. Pod njim je list profitirao zahvaljujući reportažama s bojišta američkog građanskog rata. Godine 1867. su za 100.000 US$ otkupili Crosby Stuart Noyes, Samuel H. Kauffmann i Adams. List je nakon toga u četiri generacije ostao u vlasništvu tih porodica.

1.5. 1938. su porodice otkupile M. A. Leese Radio Corporation, a zajedno s njima i WMAL, najstariju radio-stanicu u gradu.

Star'je svoj vrhunac doživio 1950-ih, kada je bio jedan od najtiražnijih i najutjecajnijih listova u SAD. Međutim, vrlo brzo se pokazalo kako uprava nije u stanju nositi se s izazovima novog vremena. To se prvenstveno odnosilo na selidbu srednje klase u predgrađa, kao i pojavu televizije, zbog koje je prestao običaj kupovanja i čitanja popodnevnih novina. U međuvremenu je glavni jutarnji list The Washington Post otkupio svog jutarnjeg suparnika Times-Herald godine 1954. da bi do početka 1960-ih postao najveći list u glavnom gradu.

Star je na to odogoviro tako što je 1972. otkupio i asborbirao The Washington Daily News, nakon čega je promijenio ime u"Washington Star News" a pred kraj 1970-ih u "The Washington Star".

Početkom 1975. porodice vlasnika su list prodale Josephu L. Allbrittonu, teksaškom milionaru i vlasniku Banke Riggs, koji je bio poznat po spašavanju neprofitabilnih firmi. On je pokušavao koristioti profite od radio-stanice WMAL-AM-FM i TV-stanice kako bi spasio novine. Međutim, tada je intervenirala Federalna komisija za komunikacije s pravilima protiv koncentracije medijskog vlasništva; WMAL-AM-FM je godine 1977. prodana, a TV-stanica je preimenovana u WJLA-TV.

Nakon neuspjelih pokušaja da se preokrene sudbina lista, on je 2.2. 1978. prodan korporaciji Time Inc. za 20 miliona US$. Međutim, ekonomska stagnacija u SAD je dovela do toga da 7.8. 1981. izađe posljednji broj lista. Na dražbi su Starovo zemljište i zgradu otkupio Washington Post.

Među znamenitim novinarima i kolumnistima Stara u njegovim posljednjim danima su bili Nick Adde (Army Times), Michael Isikoff (Newsweek), Howard Kurtz (Washington Post), Fred Hiatt (Washington Post) Sheilah Kast (ABC News), Jane Mayer (The New Yorker), Chris Hanson (Columbia Journalism Review), Jeremiah O'Leary (Washington Times), Chuck Conconni (Washingtonian), Crispin Sartwell (Creators Syndicate), Maureen Dowd (New York Times), Michael DeMond Davis, Jules Witcover (Baltimore Sun), Jack Germond (Baltimore Sun), Judy Bachrach (Vanity Fair), Lyle Denniston (Baltimore Sun), Fred Barnes (Weekly Standard), Kate Sylvester (NPR, NBC, Governing magazine) and Mary McGrory (Washington Post.)

Reference[uredi - уреди]